Bulgarian Audiophile Society
Добре дошъл, непознат! Можеш да се регистрираш безплатно тук!
Имай предвид, че този форум не е за начинаещи!


Навигация
·Начало
·Форуми
·Публикувай статия
·Моят акаунт
·Upload
·Download
·Архив
·Връзки
·Класация
·Теми
·Gallery Галерия
·Нова Галерия
·Конвертор на кирилица
 
Реклама


Онлайн магазин
 
Галерия
·Галерия
·Енциклопедия
·Пропаганда
 
Реклама от Google
 
Login
Псевдоним

Парола

Не сте се регистрирали?
Можете да направите това от тук . След като се регистрирате, получавате няколко предимства - можете да променяте изгледа, да конфигурирате коментарите и публикувате съобщения със Вашето име
 
Forums

 Форума на БГАУДИО се премести на нов адрес.
 Форума на БГАУДИО се премести на нов адрес.
 продавам CD Philips CDC 745 за 40 лева
 Philips CD960
 Продавам две 6" ви басчета
 Продавам дек Technics RS-BX404
 Продавам тунер Technics ST-G460
 Как го прави Олег Рулит
 Продавам транзисторен ресивър JVC за 140 лева
 Купувам лампомер TESLA BM215A
 Продавам усилвател със субуфер 8" Megavox
 Пусни своя глас!Бъди пич!Бъди Българин!
 разпродажба 12",15",18" говорители
 Използване на 24 битов сигнал в SpectraLab
 Търся Fostex fe 126
 Китосване или рязане ?
 МОЯТ ПОСЛЕДЕН ЛАМПОВ УСИЛВАТЕЛ
 Продавам активен суб Harman/Kardon с дефект
 Пустите му АМЕРИКАНЦИ
 Подкрепете и този форум...

bgaudio.org Forums

 
 
Коментарите са на публикуващият ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не е позволено Коментари за Анонимни, моля регистрирайте се

Re: Изработване на печатни платки с лазерен принтер. (Резултат: 1)
от Neon_Knight Време: Monday, August 21 @ 12:34:14 CEST
(Информация за Потребител | Изпращане на Съобщение)
Последните експерименти показаха подобряване на качеството с използване на календар с UV лак. Лакът трябва да е възможно по-дебел. Спомага за лепенето на тонера на медната повърхност, запечатва тонера и влиза в реакция с него, правейки го по-гладък и доста по-твърд. Температурата е на 2/3 от макс. Не се глади, само положението на ютията се променя на всеки 10 сек. с лек натиск. Между ютията и платката се слага мека хартиена носна кърпа с цел равномерен натиск и оттам равномерна температура на текстолита. Част от UV лака се лепва заедно с тонера, отделя се лесно с домакинска мека гъба в топла вода. Трябва да се провери идеята лакът да се маха с разредител АМВ, който не закача тонера. Успех на всички, които правят платки по този начин.


| Източник

Re: Изработване на печатни платки с лазерен принтер. (Резултат: 1)
от zz_stefanov Време: Sunday, April 27 @ 18:57:45 CEST
(Информация за Потребител | Изпращане на Съобщение)
Според мен ако платката е еднослойна, по добре е да се пробиват отворите след ецването. Ако се прави двуслойна ще е добре да се бият отворите преди отпечатването на обратната страна (ако не всичките то контролни в четирите ъгъла и някой друг в средата на платката) за да се подпомогне напасването на двете страни. Поне така съм правил преди ползването на принтери, когато ги чертаехме с писци. Някой правил ли е по този метод двуслойна платка? Въпросът ми е дали при изработка на втората страна няма да се размаже тонера на първата отпечатана страна. Ако е така ще трябва да се ецне първо едната страна, като се защити от киселината другата, да се пробият контролните отвори за напасването и след това да се отпечата втората страна, да се защити вече направената и да се ецне отново. Дайте инфо как правите двуслойните платки.


| Източник
muzica noua muzica noua
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Генериране на страницата: 0.05 секунди